2013-08-31
 15:02:13

Live love laugh

Jag vet att det blir långt mellan inläggen.
Men jag har varken haft tid, ork eller insperation till att skriva.
Såå, vad händer i livet då?
Jo, jag har äntligen flyttat ihop med min fina henke.
Dock blir det inte helt och hållet förrän om ett par veckor.
Men jag måste ändå säga att det är fantastiskt skönt att vara tillbaka i backa igen.
Att vara på välkänd mark.

Dessutom är vårat hus STORT!
Två personer och en liten misse på 180 kvadrat.
Tjena.
Vi får ju nästan ringa varandra mellan våningarna. Haha
Skämt o sido.
Vi börjar komma helt iordning!
Det är gött. (Bara det att jag ska städa liiite idag!! Har ju SMÅ ytor att dammsuga. Hmm)

Jobbet flyter på. Jag har jobbat upp mig ett steg och går nu som ledare vilket innebär stort ansvar.
Att leda arbetet under kvällarna när jag jobbar och ha koll på allting. Men det är roligt!
Det är skönt att känna att man kommer någonstans.

Även om det är långt till jobbet hemifrån så måste jag ändå säga att det går smidigt att ta sig dit.
Smidigare än väntat.
Och tänk nu på att jag sa dit. ;)
För hem är inte lika smidigt att ta sig.
Då missar man nämligen ALLA anslutningar.
HALLÅ västtrafik!!
Hur tänkte ni där? HUR? VAVAVA???

Jaja, that´s life!

Nu ska jag börja städa lite här så Alleballe kan sova i ett av gästrummen inatt!
För ikväll folk då blir det fest på runners.
Sista utomhusfesten för i år.
Gryyyymt blir det.
Så vi ses där! ELLER?! :D
 
 
 
 
 
 
Puss och kram
Over and out.
XOXO

Micha Hellberg'
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: