2013-10-24
 00:42:15

Bara jag

Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva. Uppdaterar nästan aldrig. 
Men tankarna snurrar just nu och har gjort ett tag. 
Jag känner mig inte glad. Det är något dom gnager inom mig. Jag känner mig spänd hela tiden och har svårt att slappna av. 
Det är jobbigt med såna här perioder. Man sover dåligt och oroligt. 
Jag sover liksom inte en hel natt. 
Henrik väcker mig ur mardrömmar eller så vaknar jag av mig själv och tittar på klockan. 

Men morgonen är värst. Då är jag ensam hemma och har svårt att komma upp. Riktigt svårt. Det finns ingen energi att hitta för att komma upp ur sängen. 

Samtidigt får jag negativ kritik ifrån höger och vänster. Jag ler och ser ut att ta det bra som vanligt. Men det är svårt. 
Jag är en människa som inte visar känslor utåt. Utan det är en sak jag tar med Henrik. Min fina älskade henrik, min prins! 

Jag var på calor idag. Jag sjöng och var faktiskt riktigt nervös. Såpass att texterna jag egentligen kan försvann ur minnet. Det hela blev oförberett och jag själv tyckte inte att det kändes bra. 
Men jag sjöng för Henrik och han gillade det. Det var det enda viktiga ikväll!

Jag älskar min pojkvän mest av allt på hela jorden.
Han är min klippa och nu ska jag krypa nära honom i sängen och somna i hans famn! 


Micha Hellberg'



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: