2013-06-11
 11:09:54

Wörk

Sitter på bussen påväg till jobbet.
Jobbar vad vi kallar mellanpass idag.
Börjar 12 och slutar 18. Så ganska kort pass. Men skönt med sovmorgon.

För er som inte vet så jobbar jag på netto. En liten netto butik vid marklandsgatan. Jag trivs som fisken i vattnet där. Både med kollegor och mina arbetsuppgifter.
Jag är vad som kallas ledare eller 1:a assistent. Vilket innebär något mer ansvar än att bara vara butiksmedarbetare.

Det är dessutom skönt att jobba i en nettobutik som inte stämmer överens med allas syn om att netto är stökigt.
Vår butik har sluppit allt krimskrams vilket har gjort att vi har väldigt fin och bra ordning!

Men nog om mitt jobb.
Ikväll ska jag fika hos min bror och hans fästmö.
Det blir mysigt.
Skönt med sommarvärmen och att dom har balkong!
Hoppas ni alla får en fin dag i värmen. Det ska jag ha!

Bjuder på en bild från jobbet igår.

Micha Hellberg'



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: