2010-11-08
 15:33:50

Åker snart

Nu är allt packat och det enda jag väntar på är att pappa ska komma så att vi kan åka.
Har lagt in lite ny skön musik på telefonen att lyssna på när jag ska sova.
Härligt!

Vi hörs antagligen senare, beroende på om jag har lust att skriva eller om jag ska ägna mig åt att vara lite social. Vi får se sedan. Men jag uppdaterar så mycket jag känner att jag har tid med mellan skolans alla grejer.
Bjuder på min pepp låt:


Micha Hellberg


Fia

Miss you as hell redan.....

Fan va ja hatar avsked,drf du bara fick en kram å hejdååååå.....annars hade ja blivit sådär blödig....haha.

hoppas du har de bra! Puss



PUBLICERAT: 2010-11-09, 09:51:04 | URL: http://dollie.bloggplatsen.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: