2010-11-02
 12:33:19

Arg

Ja, jag är arg. Ni läste rätt.
Bli så galet lack på Sandras chef. Sandra är min bästa vän som förtillfället befinner sig nere i spanien och jobbar. Hon hade tänkt åka hem nu till helgen och vara hemma fredag till måndag. Och när jag har pratat med henne i telefon har jag hört hur glad hon har varit över det.
Men nej, nu kan hon inte komma. För att hennes chef inte vill tillåta det. Och jag förstår henne när hon säger att det känns som hon vill åka hem för alltid och skita i Spanien nu.
Jag kan inte förstå problem med att låta någon åka hem EN helg.
Och dessutom saknar jag min bästa vän och då är det självklart att jag blir såhär arg.



Bästa vän! <3


Sen har vi min båt då. Dem hör inte av sig, så jag har ingen aning om var eller när jag ska mönstra på.
Jag vet inte om det blir imorgon eller om tre veckor liksom. Och jag vill gärna veta det så att jag vet när jag behöver få allt klart.
Och det gör inte saken så mycket bättre att de har varit otrevliga personer som pratat med mig då jag ringt och som kappt gett mig någon information. Det könns bara som att de inte vill ha dit mig och just nu skulle det kännas så mycket bättre att bara stanna hemma.



Båten..

Micha Hellberg'



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: