2010-11-01
 22:22:51

Böda camping

Någon mer än jag som tittade på Böda camping?
Vad tyckte ni om programmet?

Jag tycker att det är synd att tv måste förlöjliga människorna som ställer upp. Som att göra det till värsta stora grejen att de i slummen hade "uniformer" som de gick med på paradgatan. Att han som hyrde en styga sa suveränt till allting och att Wivas spelade in musikvideos.
Visst att man kan klippa till programmen så att det blir lite roligare, men man behöver inte överdriva. Det blir bara för mycket då.

Annars tycker jag att själva programidén är rolig.
Jag har själv campat på Böda sand och tycker att det är roligt att se hur campingen är nu och vad det är för typ av människor som står där.
Men jag tycker att de ska få vara sig själva även om de är med i tv. Eller kanske ska säga framstå som sig själva?

Ge mig era åsikter. Jag vill ha svar på tal :)

Micha Hellberg'



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: