2010-11-07
 14:27:56

Dålig uppdatering

Har varit dålig på att uppdatera min blogg. Men jag har haft fullt upp.
I fredags när jag kom hem ifrån Tyskland så dog jag i min säng med en gång. Innan Malin väckte mig och frågade om jag vill äta räkor. Och det gjorde jag och det var såå gott.

Igår var det lördag. Då var jag först i stan med Janina och uträttade några ärenden och köpte en massa massa godis. Vi mötte upp Mimmie på backaplan och var med henne en liten stund.
Sedan åkte jag hem och åt god mat som pappa hade lagat innan jag åkte ner till lillhagen och pratade med Pernilla som sedan sminkade mig till emo. För sedan var det halloweenfest hos Fia.
Det var underbart roligt och Fia var nöjd med yatzyt hon fick av mig.
Tyvärr hade kvällen en dålig utgång, men i helhet vart allting bra.

Idag har jag först varit förbi hos farmor en snabbis och fått se henne innan jag åker imorgon. Jag träffade också min härliga faster som jag tog sällskap med till torget för att ta bussen mot mamma.
Och nu sitter jag här i mammas soffa efter att ha myst med min fina lilla kissekatt.
Vi tittar på "Så mycket bättre" och väntar på min kusin och sedan ska vi gå och äta.



Micha Hellberg'



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: