2010-11-03
 00:28:32

Film och coca cola light

Nu kom jag precis hem från Pernilla. Vi har haft en supermysig kväll med film, gottigott och coca cola light, livets dryck.
Vi började med att titta på Beck fast vi pratade om annat genom i stort sett hela filmen. Men det var mysigt och välbehövligt samtal. Och det kommer kännas så jobbigt att åka på måndag. Veta att jag inte kommer att träffa de underbara vännerna jag har i min klass på ett bra tag.
Självklart kommer vi att ha kontakt med varandra under praktiken. Men det blir absolut inte samma sak att skriva på en dator som att umgås nästan varje dag, både i skolan och på fritiden. Nej, usch vad jag kommer att sakna det.

Vi tittade också på Hipp hipp hora och det var så sjukt länge sedan man såg den filmen och den är faktiskt BRA. Säg vad ni vill, men jag tycker verkligen att den är bra.




Nu har jag inte så mycket mer att berätta. Men vi hörs imorgon, för jag ska alldeles strax gå och lägga mig.

Micha Hellberg'



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: