2010-11-01
 17:54:21

Galen

Nu är jag hemma efter att ha varit i stan med Sandra och hennes syster Frida och sedan på net on net med Becca.  
Jag köpte en boll sak på teknik magasinet, som jag skulle få från pappa (se bild). Och den blir jag galen på. Det är en liten kula som ska åka på en bana och så är det numrerat hur den ska åka. Och jag kommer hela tiden till 30 eller 42 innan den ramlar av. Irriterande.

På net on net köpte becca en telefon eftersom hon gjort sönder sin gamla. Så nu köpte hon en nästan likadan. Det är inte bra att bli arg för då händer sådana saker.

Nu ska jag vänta på att pappa och Malin går upp ur sängen och lagar mat till mig. För det orkar jag inte göra själv idag. Vi hörs sen.




Micha Hellberg'



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: