2010-11-02
 15:12:05

Klippning

Får inte tag i mitt rederi, vilket gör mig både frustrerad och förirrad.
Sist när jag pratade med dem sa de att jag antagligen skulle mönstra på min båt den 8 november och att de skulle höra av sig nu i veckan.
Men om jag ska mönstra på båten på måndag så borde dem ha ringt nu och jag borde ju komma fram till dem när jag ringer, vilket jag inte gör.
Jag vill ju veta var, när och hur jag ska mönstra på så att jag kan ställa in mig på det och inte bara ryckas upp från livet och socialiteten på fastlandet. Men nog om det.

Nu till rubriken. Jag ska snart bege mig in till stan och klipoteket för att fräscha upp mitt hår med lite toppning osv. Helst av allt vill jag göra min sidecut som jag velat göra i några år nu. Men problemet är att om jag gör den nu så kommer jag inte kunna ha den balfrisyren jag vill och min studentmössa blir antagligen förstor. Så jag antar att jag får vänta ett tag till med det. Så hur håret blir idag återstår att se. Jag ska skippa min snedlugg och låta luggen växa. Det vet jag åtminstonde. Haha.

Hörs senare!
Micha Hellberg'



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: