2010-11-16
 21:30:00

Kommentarer

Tänkte bara säga till er att det är helt onödigt att lägga energi på att kommentera anonymt för det första, men att sedan skriva elaka saker. Jag läser första orden och redan där märker jag av elakheten och då tar jag helt enkelt bort kommentaren. Varför ska jag lägga energi på att godkänna en kommentar där någon skriver anonymt om hur ful jag är, hur misslyckad blogg jag har osv?

Om ni inte tycker om mig eller det jag skriver så kom med tips, och då menar jag inga glåpord om mig utan vad jag ska skriva om, eller sluta helt enkelt att läsa bloggen.
Varför lägger du din energi på att skriva elaka kommentarer och sen inte ens våga gå ut med vem du är och stå för ditt ord?
Är inte det fegt?

Om man säger något så måste man kunna stå för det för annars har orden inget som helst värde och varför ska jag då ta åt mig av orden?



Micha Hellberg'


mamma

Jag älskar dig gumman och är stolt över dig vad du gör och företar dig nu. och vad du än gör senare i ditt liv oxå. Puss puss.


Honung

För det första: Du är inte alls ful. Du är jättefin.

För det andra: Bloggen är intressant om man känner dig och vill veta hur du har det. Om man inte känner dig så ä de kanske inte så kul, men strunt samma! Jag vill veta vad som händer på båten även om vi inte lyckas prata via msn och sånt. Så blogga på! kramar, den där gula kladdiga på 4 hjul



PUBLICERAT: 2010-11-23, 20:06:45 | URL: http://tankaromallting.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: