2010-11-15
 20:58:52

Lugn dag

Idag har det varit en väldigt lugn dag.
Till lunch var det fyllda paprikor, ris och tomatsås. Men de hade vi förberett i helgen så de skulle bara in i ugnen ungefär.
Så jag gjorde lite sallad och sedan satt jag lite vid datorn och så.

Till middag var det kallops och även den hade vi förberett i helgen, så den skulle bara redas och kokas.
Vi passade då på att vaska golvet i köket, pentryt och disken innan det var dags att äta, diska och sedan sluta.

När jag slutat kollade jag på en tråkig film tillsammans med Alexander och Johan. Oskar vart också med i början men han gick.
Efter filmen gick vi och spelade pingis. Det var ändå ett ganska roligt tidsfördriv och kanske kan det bli lite avbrott från alla filmer?

Det var allt jag hade att komma med idag.
Imorgon blir det fisk och kålpudding i köket.

Micha Hellberg'



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: