2010-11-08
 17:19:11

Mönstrat på och sånt nu

Nu har jag möstrat på båten. Min hytt är precis lagom stor och jag har både tv och dvd, dusch och toalett. Myyys!
Jag träffade kocken som verkade vara en trevlig prick och skepparen hade sina barn här så honom får jag prata mer med senare.
Jag har nästan kommit iordning men tänkte ta mig tid till att få upp det mesta ur väskan sedan när jag fått landa lite. Det enda jag har gjort är att bädda min säng.
Och tove!!! Jag fick ner min kudde! haha.

Just nu sitter jag i dagrummet med några fillipinare och pratar engelska. Det går sådär faktiskt. Men sålänge de är sämre än mig så går det bra. Haha.
Men känner att jag redan saknar folket hemma nu. Mina vänner och sådär.
Men vi ses när jag kommer hem!



Micha Hellberg'


tove

hahah snyggt jobbat! Hurdå? :P Skönt med bra hytt, lät riktigt najs! kram! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: