2010-11-02
 18:59:04

Resa

Nu har jag fått tag i mitt rederi och jag mönstrar på min båt på måndag.
Sedan avgår vi ifrån Göteborg vid 23 på kvällen.
Det är först nu jag inser att jag verkligen ska åka iväg och vara borta så länge. Vara tvungen att stå på egna ben och stå där helt utlämnad till främmande människor.
Visst, det är detta jag har velat så sjukt länge. Från första stund som jag satte min fot på Ester Mosesson så är det detta jag kämpat så hårt för. Men nu när jag står här och min dröm har blivit till verklighet så vet jag inte om det är detta jag vill göra. Jag vet inte om jag vill vara borta ifrån alla mina vänner så sjukt länge. Jag vet inte ens om jag vill bli kock längre eller vad jag ska göra med mitt liv.
Men nu är jag här och jag har kämpat hårt och tagit mig fram hit. Nu ska vi inte vända, nu gör vi det bästa av situationen och så får vi se sen vart detta tar oss.

Vad gör vi?
Nu kör vi!!



Micha Hellberg'


Tove

Hej gumman. Jag tror att du har helt rätt i att det är bara att köra. Oavsett hur det blir är det en erfarenhet som få har, och du kan bli vad du vill sedan. Det är imponerande allt du uppnåt! :) och vännerna finns kvar när du kommer hem. Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: