2010-11-07
 19:46:31

Sista kvällen hemma

Sitter i mitt rum och tittar på min packning. Ska snart lägga ner det sista. Känns så konstigt att jag ska vara borta så länge. Men det är bara att köra på och se vart detta tar mig.
Jag blir en erfarenhet rikare och om jag inte testar detta så vet jag inte om det är något för mig eller inte.

Har försökt träffa så många som möjligt utav mina nära nu innan jag ska åka. Och det har varit lite upp till andra att engagera sig i att ses också. Så jag vill inte ha några som helst sura miner över att det är någon jag inte träffat. Det finns dem som jag velat träffa mer än något annat, men utan deras intresse kan jag inte göra något.
Men nog om det.

Nu är det sista kvällen på länge i Sverige och jag försöker tagga inför imorgon då jag ska åka.
Det kommer att bli bra. Det vet jag nu efter att ha mailat med en på båten som heter Kristian. Han var väldigt mycket mer mån om att ge mig den informationen jag behöver än vad någon av de som jag varit i kontakt med innan har varit. Nu känns det mer spännande än läskigt att åka. Men största problemet nu är min packning. Hur ska jag få ner allt jag vill och behöver ha med mig?

Vi hörs senare.
Micha Hellberg'



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: