2010-11-03
 12:29:00

Stan och födelsedag

Nu sitter jag här och har äntligen hittat något att äta till frukost. För frukost behöver jag eftersom jag ska in till stan med Pernilla och Pauo.
Jag ska köpa mjukisbyxor och alladinbyxor så att jag har något bekvämt att gå i på båten. Och sen efter det får vi se vad som händer, för det är inte planerat. Men någonting hittar vi på.

Födelsedag?
Fyller jag år?
Nej, det gör jag inte. Men det gör världens bästa Fia!!
Grattis på 20 årsdagen min fina och härliga vän!!



Micha hellberg'


Linda

Hej. Fin blogg du har. Jag ska ha en tävling senare idag på min blogg. Var gärna med om du vill. Ha en bra dag



PUBLICERAT: 2010-11-03, 12:31:36 | URL: http://sannythecat.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: