2010-11-01
 10:50:54

Stress start

Jag skulle gått upp klockan nio idag, vilket jag inte gjorde.
Jag gick upp nu. Och om en timme ska jag befinna mig i stan. Bara att önska mig lycka till.

Idag kan vi dessutom blåsa av starten på min vecka som kommer att bestå av stress till största delen. Bara idag ska jag hinna med en hel del saker. Som att frysa mitt gymkort, träffa Sandra, träffa Fia, beställa klipptid, få tag i mitt rederi som inte hör av sig osv.

Utöver det är de en hel del saker som ska införskaffas.
Men det här är ju inte kul för er att läsa om. Men jag uppdaterar från mobilen under dagen så får ni veta hur det går med allt.
Förresten så fattar jag inte varför mina inlägg från telefonen blir så konstiga. Jag får ta tag  det när jag kommer hem.






Micha Hellberg'



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: