2010-11-23
 18:41:03

Svajigt internet

Jag är tillbaka.
Internet här på båten är lite som det är. Täckningen går upp och ner så fort vädret blir lite kasst.
Men nu blir det en dunder uppdatering istället.
Så what's happen in vegas?

Nej, men skämt åsido.
Jag var ledig halva lördagen och det var lite mini fest med fillipinarna kan man säga. Fyra av dem åker hem på torsdag och ersätts med två så det var lite som ett avsked.
Det bjöds på karaoke hela kvällen och av någon anledning var mikrofoneb mer i min hand än någon annans. Och jag slog rekord på poängen hela tiden. Man kan komma till hundra och jag kom till 96.

Söndagen var jag helt ledig och den dagen spenderades genom att sova och titta på film. Jag skulle egentligen pluggat men jag ansåg att jag istället skulle se till att bli helt utvilad och orka med resten också. För nu har jag kört gärnet i snart tre veckor och knappt vilat någonting. Det har mest varit jobb och plugg som rört sig i tankarna.

Igår kom vi fram till Kemi i Finland. Så högt upp man kan komma.
När vi var påväg upp så åkte vi rakt igenom en massa is och jävlar vad det lät mot fartyget när vi gled igenom.
Och det såg sjukt roligt ut på kanten av fartyget för det liksom skvätte upp is.
I Kemi hade jag och Johan tänkt gå iland och titta på sjömanskyrkan dom har där. Men vi fick veta att den öppnade klockan fyra eller fem, så det sket sig.
Istället tillbringades resten av dagen med jobb och senare film. Steph Brothers bland annat. Den var verkligen skit kass. Se den inte.

Nu är vi påväg till Lübeck i Tyskland.

Micha Hellberg'


farmor

hej mitt hjärta sitter här o tänker på dej o undrar hur du har det i blåsten för här på land är det blåsigt o snöar Hoppas att du klarar av sjösjukan pussokram hör av dej närdu är gbg



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: