2010-11-15
 22:30:00

Tillägnat Rebecca Ahlberg

Jag är så glad att jag fått lära känna denna vackra tjej.
När jag satt i Skeppet första dagen i trean och såg ut över min nya klass var hon en av de som jag tänkte aldrig skulle prata med mig. Men idag är hon en av mina bästa vänner.
Det gick sjukt snabbt verkligen och jag har aldrig klickat så lätt med människor som med vårt lilla gäng.

Rebecca, du är inte bara cool. Du är även snygg, vacker, underbar, riktigt snäll och bara så sjukt bra att jag inte vet vad jag skulle gjort utan dig. Jag kommer ställa upp för dig i vått och torrt. För det är du värd, minst sagt.
Vi har redan byggt minnen med varandra genom att gå i den klassen som vi gör och det är underbart.
Kommer aldrig att glömma veckan på öckerö.
Och jag kommer definitivt aldrig att glömma när jag såg dig i blått hår och fick världens chock.
Du är bara totalt underbar och du har alltid nya upptåg på gång.
Tack för att jag får vara en del på den här resan i ditt liv.



Micha Hellberg'



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: