2010-11-16
 18:24:31

Tisdag

Idag har det inte hänt speciellt mycket. Det har varit en väldigt seg dag och jag har fått lägga tid på att plugga, vilket är bra. Jag började på arbetet vi fått med oss av vår kökslärare. Men hujeda mig, det var inget lätt arbete. Antar att jag får ta hjälp av kockarna med det.

Sedan har jag även ritat och jag blev grymt nöjd med min bild idag.
När jag är i Göteborg kan jag mmsa upp en bild på den.

Maten idag var varma mackor till frukost, panerad fisk till lunch. Och till middag var det kålpudding, familjen hör och häpna, och det var sjukt gott!
Ikväll händer det inte så jätte mycket, jag håller på att tvätta och lite senare blir det film med Johan, Alex och Oskar. Nice!

Micha Hellberg'



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: