2010-11-03
 21:21:03

Tutande bilar

Jag och Paulina gick en promenad och hamnade på donken.
När vi skulle gå därifrån var det en bil som stannade och tutade hysteriskt. Det visade sig att det var Christina, Paulinas moster, och hon körde oss upp till torget där vi tog bussen in till stan för Paulina handlade godis till sina föräldrar för 80 kr.
Sedan åkte vi hem och nu sitter jag här i mina mjukis och är en trött och sliten tjej-hej-ej.

Men just med tutande bilar kom jag att tänka på att när man går några tjejer i stan så tutar killar alltid när de åker förbi. Men varför?
Visst, vi är tjejer. Men de vet inte hur vi ser ut eller någonting för det hinner man knappast se i farten liksom. Så jag feting dissar sådant. Verkligen.

Nu är min coca cola slut och jag orkar inte gå de tre steg som är ut till köket för att fylla på min glas. Då är jag verkligen trött. Och cola beroende som jag är så kommer jag snart att bli grinig. Haha, men det är smällar man får ta.



Micha Hellberg'



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: