2010-10-31
 13:45:42

Nystart och resa

Hej fina.
Som ni ser så är bloggen rensad och alla gamla inlägg borta.
Jag har bestämt mig för att börja om på nytt.
På nya grunder och vad passar bättre än att starta om när någonting så spännande som praktik på ett fartyg står som nästa punkt i livet?

Jag tänkte att jag skulle skriva redan nu och berätta om sista veckan hemma innan praktiken och sedan kan jag skriva lite om vad vi fått göra i den klassen jag går i. Med tanke på att inriktningen sjöintendentur är lite speciell. Jag kommer även att berätta om några av mina fina klasskamrater och är det något speciellt ni vill läsa så är det bara att fråga.

Jag återkommer med fler inlägg idag.
Jag kan även meddela att jag kommer börja med mobilbloggning.
Idag fyller pappa år så nu blir det att umgås med honom och gå ut och äta på restaurang sedan.
Éller ja ut och ut. Vi ska ner till Johanssons krog som ligger i brunnsbo.
Men de har riktigt bra mat, så det är ett tips från mig.





Micha Hellberg'


Fridus

Du är så fin min Miicha. Jag hoppas du har det bra. Snart åker jag iväg. Saknar dig <3



PUBLICERAT: 2010-11-02, 16:39:18 | URL: http://fridarulesbritannia.wordpress.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: