2011-04-01
 16:46:58

Back on track

Nu har ni väntat länge nog, länge nog....
Nu är jag tillbaka med ny och fräsch blogg energi. :D
Det har varit väldigt veligt i livet den senaste tiden och därför har det varit segt med uppdateringen. Jag har inte riktigt kommit mig för att uppdatera och sedan har jag inte haft allt för mycket att säga utan att det skulle bliit alldeles för personligt.

Nu sitter jag i min brors lägenhet. Han flyttade hit idag och nu börjar dom få ordning på saker och ting här. Jag kom just hit och därför har dom inte fått så mycket av min hjälp. 

Nu ska jag strax dra mig hemåt så att jag kan träffa Sandra sedan.
Ha en go fredagskväll. 
Det ska jag ha! 

Over and out,
Micha Hellberg'



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: