2011-08-22
 09:28:14

Dag 2 – Min första kärlek.

Detta var ett ganska så svårt ämne att blogga om. Min första kärlek.

Jag hade en barndomskärlek eller vad man ska kalla det. Det var nog mera en lek.
Men vi var så söta, vi gick på bio och höll varandra i handen. Satt i hans säng och pussade varandra på munnen. Det var så stort.
Vi köpte presenter till varandra och skrev dikter och sånger.
Och vi var ihop som man sa då. I ungefär fyra år.

Men min första riktiga kärlek var Johannes. 
Det var äkta kärlek från första början. Det började som det där obligatoriska strulet på ett ungdomsdisko.
Men det utvecklades sedan till något mer seriöst. Varenda gång jag tänkte på honom gick det en ilning genom kroppen och jag log.
Det var en sån skön känsla och jag hade aldrig känt den förr.
Jag ville bara vara med honom hela tiden, helst ville jag sitta ihop med honom.
Men såklart så var det också han som krossade mitt hjärta tillslut.

Micha Hellberg'



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: