2011-08-23
 16:30:00

Dag 3 – Mina föräldrar.

Mina föräldrar.. hmm..
Vad ska jag skriva om mina föräldrar?
Jag vill ju inte direkt hänga ut dom i bloggen.
Men sanningen är den att jag har inte jätte bra relation med mina föräldrar.
Jag och pappa tjafsar mest och gnäller på varandra, men jag antar att det hör till eftersom det ändå är hos honom jag bor.
Vi har väl en helt vanlig relation, pratar knappt med varandra dock. Men vi är ändå inga fiender.

Jag och mamma har inte direkt en mor och dotter relation om man säger så.
Vi hörs då och då och ses ibland. Hon försöker vara en del av mitt liv.
Men jag är inte så mottaglig för det.
Jag är ju vuxen nu och vill sköta mig själv, utan henne inblandad i mina val och det jag gör.
Och så ska det förbli.

Sen är dom ju separerade också. Så dom har ingen som helst kontakt med varandra heller.
Utan dom kör med den gamla vanliga modellen att barnen blir brevbärare och sen tror dom på fullaste allvar att det dom vill säga kommer fram.

Det var allt jag hade att säga om dem.
Hoppas ni har det bra.

Micha Hellberg'



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: