2011-08-18
 23:06:24

Presentera mig själv

Då var det dags att börja om med den fina listan som jag lyckades med att skriva ett inlägg ifrån sist jag gav mig på den.
Jag ska alltså presentera mig själv.
Men okej, vem är jag?

Micha Hellberg heter jag. Bor och är uppvuxen i Backa i staden Göteborg.
Jag är 19 år gammal och tog studenten i våras. Alltså den 27 maj 2011.
Jag läste hotell och restaurang och är utbildad kocksteward, men jobbar som säljare för tillfället.
Tidigare har jag jobbat som servitris och köksbiträde men kommit underfund med att det inte är vad jag vill göra.
Jag är en ganska så osäker person egentligen och tycker inte om när vanor bryts och man är tvungen att bryta mönster och rutiner.
Allting som jag brukar göra på morgonen innan jag går till jobbet ska helst hinnas med. Annars förstörs hela min dag.
Men även om jag är nogrann med det så behöver jag små förändringar hela tiden.
Jag byter till exempel kläder minst tre gånger på en dag. Ändrar frisyr fyra gånger och äter inte samma mat mer än max två dagar i rad om ens det.

Det måste hända saker i mitt liv hela tiden. Jag är en sån person som hellre lever farligt än att inte leva alls. Alltså om det inte händer något så får jag aker och ting att hända. Jag måste hela tiden ha något att göra för att inte bli rastlös.
Jag kan få för mig att gå ut och springa mitt i natten och gör det oftast också.
Jag bryr mig väldigt mycket om mina vänner och tar dom alltid i första rum. Om en vän ringer mig så är jag direkt vid dens sida när den behöver mig. Även om vännen sedan inte finns där för mig.

Jag ser nästan allting från en positiv sida hela tiden och de gånger jag får något negativt i tankarna försöker jag att tänka ut vad som blir positiva konsekvenser av det. Dessutom är jag väldigt bra på att pusha mina vänner till att se livet från den ljusa sidan och ta en dag i taget istället för att oroa sig för framtiden.
Nu vet jag inte ens var jag ville komma med den här texten.
Men är det något som ni undrar över så släng in en kommentar.
Förresten. Vem är du mystiska N?
Släng iväg ett meddelande till mig på facebook eller skicka ett mail till [email protected].
Jag skulle gärna vilja ge dig respons på vad du skrev.



Micha Hellberg'



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: