2011-08-19
 08:11:00

Skolan

Jag kom på att det är en sak jag glömt berätta för de flesta.
Men jag ska tillbaka till skolbänken. JAG ska plugga. Lilla korkade Micha.
Näe men jag ska läsa en kurs som heter "Upplevelser med mat och måltider" nu i höst.
Det är en distanutbildning på Högskolan Kristianstad och det är ett steg i riktningen mot mitt mål att bli utbildad dietist.
Planen är att en dag få arbeta med ungdomar som drabbats av ätstörningar, för då kan jag känna att jag bidrar med någonting och det skulle vara en dröm att veta att jag faktiskt hjälper människor som är i behov av min hjälp.
Jag kommer att fortsätta jobba under tiden som jag pluggar, om jag inte får sparken innan.
Kursen är ändå bara på 25%.

Så nu vet ni det.
Hoppas ni har det bra där ute och att ni göteborgare som är lediga njuter av kulturkalaset för fullt.
Själv sitter jag på ett kontor och tjatar hål i huvudet på folk. men det är rätt kul ibland det också.

Micha Hellberg'


Martin

hoppas det går bra då :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: