2011-02-06
 14:53:19

Full rulle

Jag vet att jag varit urkass på att uppdatera bloggen.
Men det har hänt en hel del så räkna med att jag har en del att berätta. Fast jag tänkte vara snäll och dela upp det i lite olika inlägg.
Dessutom är det en lista som går runt här på allas bloggar som jag tänkte använda mig av. Det är en bra tanke bakom listan och den kommer att göra så att ni lär känna mig lite bättre. Och det är väll aldrig fel?

Jag är hemma ifrån båten nu och därifrån är det en hel del att berätta. Jag tänker såhär, eftersom jag gör ett skolarbete om lite saker från båten så kan jag ju även publicera texten här. Det handlar t.ex om påmönstring och avmönstring, jul och nyår ombord. Vardagen ombord och hur man fördriver tiden på en liten båt i 12 veckor. Det kan bli intressant. Det har även varit intriger ombord som kommer att publiceras. Drama drama drama.

Nu ska jag sätta mig och fila lite på några inlägg så att det kommer upp något som kan vara lite intressant att läsa.


Micha Hellberg'



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: