2012-08-09
 19:47:53

Jävla täckning

Nu sitter jag i hytten och har precis slutat..
Dricker en kopp kaffe och försökte ringa Scott förut men såklart så ska vi ändra riktning och tappa kontakten med satelliten så att telefonen lägger av. Och nu så kom allting igång igen, men det är svajigt så jag gör ett nytt försök när vi närmar oss grönland.

Idag har jag gjort det vanliga. Städat mässen och plockat fram tillbehör till alla måltider.
Dukat av och diskat.
Men sen vaskade jag ALLA däck.
Och vi har en helikopter ombord. Awesome!!

Vi lämnade Norge förut. Var bara där i 2 och en halv timme. dessutom fick jag inte behålla mycket till mat igår. Men idag verkar det gå bättre. Tror dessutom att det berodde på att jag hade en migrän attack på gång och inte sjösjuka.
Idag rullar det ännu mer och jag känner inte av ett skit..

Jag somnade fett tidigt igår när jag egentligen tänkte mailat lite och plockat iordning i min hytt eftersom jag fortfarande har ALLT i väskan. Snart blir det dessutom meningslöst att packa upp för då kommer jag ju få packa ner det med en gång.

En upplevelse för mig dessa dagar kommer bli att åka över atlanten. :)

Hoppas allt är bra med er alla och snälla, lys upp min dag och lämna lite fina avtryck i kommentarstyle till mig.

Puss puss, sliten Micha.

Ps. Bjuder på en gammal bild på en blond och liiiten Michalangelo. Ds!!


Tooooove!

Hej Kärleksmums!
Du verkar verkligen ha hamnat på en spännande resa! Blir du inte ruinerad av att ringa hem? Kanske är värt det? ;)
Här i Tuve sitter vi trötta i soffan efter en mycket intensiv vecka. Imorgon ska vi ha 20 gäster, så det gäller att ladda om och att handla hem en massa mat...
Ha det riktigt fint och njut njut njut!
Stora kramar!
Lemuel skicka en pet. "Peet"


Foffelinus

Bra att du har en blogg så jag kan läsa lite nu när jag har tagit bort facebook =)


Foffelinus

Bra att du har en blogg så jag kan läsa lite nu när jag har tagit bort facebook =)


Irene

Jag är riktigt avis, kanske inte just på sjösjukan. Vill också va där och svabba, men mest längtar jag efter luften o utsikten och inte minst doften av hav. hoppas du har det bra/kram


Honung

Vilken häftig grej du gör just nu! (= Fortsätt skriva så man får veta hur du har de.
kram /a



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: