2012-08-06
 20:35:22

Landskrona

Befinner mig just nu i min hytt på båten i Landskrona.
Det var lite snurr dessa dagarna och jag hade glömt mitt basic safety cert hemma.
Så nu efter en mindre häxjakt efter det har jag det på min mail ikväll tack vare Hahne och Neil.
Dom är verkligen dagens änglar.

Imorse blev jag även väldigt glad då jag var väldigt trött och telefonen plötsligt ringde och jag möttes av Scottys härliga energi i andra änden.

Idag har det heller inte varit så överdrivet mycket att göra. Vi fick 14 pallar proviant vilket gjorde det lite kaotiskt och trångt i kyl och frys. Men kan man inte proviantera på 60 dagar så kan man inte.

När det var över blev det samma visa igen. Inte mycket att göra mest lite smådisk och lite småpysslande i byssan.
Är det likadant imorgon ska jag banne mig baka!!
Kanske en tryffel?
Eller cupcakes?!

Hoppas allt är bra med er där hemma.
Snart far vi till Grönland och bryter is. Hoppas på att få skåda en isbjörn då vi faktiskt ska så långt upp att det kan förekomma.
Kanske kan få se en val på vägen iallafall.

So long, Micha Hellberg'



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: