2012-08-31
 13:59:43

On the airport

Nu sitter vio på en miniflygplats i Norge, Longyearbyen.
Vi har en låååååååång flygresa framför oss och som tur är så är jag grymt trött så det blir antagligen till att sova på planet.
Har laddat upp men musik och hoodiebuddie så det ska nog funka.
Men jag önskar dock att vi redan var hemma.
Jag har blivit vääääldigt trött på denna väntan på allting.

Först fick jag inte min resa skickad på sms heller så jag var lite orolig att dom hade missat mig.
Men allt var okej och jag fick min biljett osv.

Vi har gått igenom säkerhetskontroll och hela köret och nu får vi vänta en timme innan vi flyger iväg.
Vi fick innan dess döda tre timmar i Longyearbyens lilla centrum.
Vi hade gått igenom alla butiker på 40 minuter och jag köpte ett vykort och en renhornsnyckelring.

Nu ska jag återgå till att läsa bloggar och chatta på facebook.

Micha Hellberg'



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: