2012-02-06
 10:30:00

Dag 5 - Vad är kärlek.

Det finns många olika sorters kärlek.
Så att säga vad kärlek är, det är ganska svårt.

Men om jag ska försöka så skulle jag säga att för mig är kärlek när man kan säga att man älskar någon och mena det.
Därav att det finns olika sorters kärlek.
Man kan älska sin pojk/flickvän mest över allting och vara beredd att offra allt bara för att få vara med henne/honom. Och det är vad jag kallar kärlek i ett förhållande.

Men man kan även älska sina vänner.
Man är beredd att stötta dem igenom allt. Vad det än gäller, man gör vad som helst för att få se sina närmsta må bra. Man finns för varandra i vått och torrt och står där när alla andra sviker.
Man tvekar inte att komma springandes om det så är mitt i natten.

Där har ni en bild på vad kärlek är för mig.



Micha Hellberg'



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: