2012-02-08
 10:33:00

Dag 7 – Min bästa vän.

Jag har några bra vänner i min närhet.
Men den som ändå får kallas för min bästa vän är Janina.
Hon har ändå stått vid min sida i vått och torrt i snart 17 år.

Hon är en sån underbart fin människa.
Vi har i stort sett alltid stått varandra nbära. Sålänge jag kan missas så har hon varit med.
Hon är helt klart en viktig del av mitt liv.
Det roligaste är att vi är så grymt olika samtidigt som vi är väldigt lika.
Konstigt? Jag vet!

Vi har vuxit upp så nära inpå varandra så att vi har blivit som systrar.

Det som varit farligt för oss är att vi många stunder tagit varandra för givet och blint räknat med att den andra alltid ska finnas där.
Vi har haft våra fighter och våra bråk.
Vi har delat blod, skratt och tårar.
Vi har skrikit oss hesa på varandra, fått den andra att börja gråta, blivit besvikna, blivit glada, gråtit av skratt osv osv.

Vi har delat så stor period av öivet så att det skulle vara svårt för något att sätta sig emellan oss.
Janina Johanna Pöllänen, jag älskar dig av hela mitt hjärta!
Min BFF!!



Bjussar från bild från min 18 årsdag.

Micha Hellberg'



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: