2012-02-26
 01:00:33

Feelin' good yaaa!

Nu var det ett tag sedan jag skrev igen.
Men äsch, skit samma. Jag skriver när jag har tid och orkar helt enkelt.

Hoppas allt är bra med er släkt och vänner som faktiskt fortfarande är trogna läsare av min blogg.
Här i hammarkullen flyter livet på som vanligt, så som det kan göra för en arbetssökande.
Jag känner mig helt klart välkommen i denna lilla hammarkullefamilj.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska blogga om då jag inte har någon inspiration och Scottiboii vill att jag ska spela playstation med honom. Så jag får väl ställa upp även om jag suger på det.

Imorgon blir det ett litet kalas för kusin som fyller 18. Stor pojke nu.
Det var typ det jag hade att säga denna lördags natt.

Bjussar på en bild på mig och min älskade lillasyster, ta oss med en nypa salt!



Over n' out!
Micha Hellberg'



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: