2012-02-05
 03:07:16

Vad ni inte visste

Jag ska berätta något som ni inte vet.
Något som ni aldrig trott om lilla "starka" Micha.
Hon som alltid klarar sig igenom allting själv och är sådär väldans stark och inte behöver något stöd.
Ni vet hon som aldrig behöver fälla tårar eller vara negativ osv.

Men sanningen är annorlunda.
Visste ni att..
jag gråter mig till sömns nästan varje natt.
jag har ångest så jag skakar om kvällarna.
jag litar knappt på människor längre.
jag känner mi sviken och ensam nästan hela tiden.
jag känner det som att ingen förstår mig, någonsin.
jag kan nästan aldrig sova på nätterna utan ligger vaken till på morgonen.
jag har ätstörningar.
jag får ångest när jag kommer att tänka på vad jag ätit på en dag.
jag vill dö när jag äter mer än 1000 kcal på en dag.
jag har blivit utnyttjad.
jag har självmordstankar dagligen.
jag har planerat min begravning.
jag är trots detta glad och positiv utåt.

Micha Hellberg'


emma

Älskar dig gumman!<3



PUBLICERAT: 2012-02-05, 10:34:51 | URL: http://gbgarn.spotlife.se
Anonym

Du är starkare än du tror, du vet bara inte om det än :) med det sagt det är ingen svaghet att behöva stöd nu och då. ta hand om dig, kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: