2012-06-15
 14:23:32

Fredag

Idag är det en seg dag. Kan inte riktigt bestämma mig för vad jag ska hitta på. Ligger fortfarande i sängen liksom.

Veckan har varit awesome iallafall. I söndags var jag och Valentina på calor och jag körde på riktig hiphop style.
När vi varit där en stund kom scott och sedan bananiii. Det var en trevlig kväll.

I tisdags var jag hos min mamma och rensade igenom mina saker och fick med mig sådant som jag behöver nu i rummet. Efter det vart jag förbi calor supersnabbt och sa hej till min ena sambomongo innan jag åkte hem och tittade på film.

I onsdags brydde jag mig mest om mig själv. Jag var i stan och gick omkring och försökte bli av med ångestkänslan i kroppen. Var förbi calor och tog en jäger och sedan köpte jag redbull och gifflar innan jag åkte ut till röda sten och satt på min klippa och andades ut medan telefonen låg på ljudlöst i väskan så jag slapp höra den.
Sedan bar det av till calor igen för att träffa Zabina en liten stund och sedan hem för att S the man var hos oss.
Vi hade en trevlig/låååång kväll och natt.

Vi åt vattenmelon, ananas och nötter. Det var gott och jag mådde bra.
Sen har det inte hänt så mycket mer.
Jag är sjukskriven ett litet tag nu så ska bara engagera mig i mig själv det närmsta.

Bjuder på lite bilder.
Micha Hellberg'



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: