2012-06-10
 15:46:23

Söndag

Igår var jag bakis större delen av dagen. Jag hade en riktigt trevlig fredagskväll. Först med samantha och sen med Nicklas. Jag hade hur kul som helst och blev jätte full. Dansade med typ alla på calor.

Sen blev det hem och sova och jag däckade med alla kläder på. Snacka om trött.

Igår blev det också en sväng till calor. Men denna gången tog jag det lugnt. Drack 4 cider på hela kvällen och däremellan en massa juice.

Idag insåg jag just att jag vaknade jävligt sent och måste handla.. Kul... Eller?

Sedan lovade jag scotty att komma förbi calor idag för att han jobbar från 19-01.. Får väl hå dit och säga hej iallafall.

En sak till!
Alla ni som hatar mig för att min pappa sitter häktad. Säger samma som innan. Jag har bara gjort rätt och jag skyddar mina små syskon till döden. Min enda kommentar är att kasta er skit på mig då för I'm still standing!

Micha Hellberg'


Tojve

Gör det du behöver göra. Vi stöttar dig. <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: