2012-05-28
 22:53:27

Long time no se

Nu har jag en hel del att skriva igen.
Det blir liksom inte av att jag bloggar ifrån datorn. Men nu har jag laddat ner appen så det borde bli mer.

Jag jobbar iallafall mestadels och sedan är jag en del på calor och dricker mitt vin då och då.
Det har även blivit lite sjungande för min del på open stage där.

Även lite jobbiga saker händer nu då jag är mitt uppe i en polisutredning där jag är målsägande mot min pappa. Mer om det kommer att skrivas så småningom. Just nu är allting för mitt i smeten så att säga.

Annars trivs jag riktigt bra här i hammerhill och livet flyter på.

Dessutom väntar ett jobb på mig i Magaluf om jag bestämmer mig snart för att ta det. Men det är väldigt lockande. Det blir att jobba som kock på en svensk restaurang där nere. Till att börja med blir det till slutet av september men med goda möjligheter till förlängning. Det skulle vara så bra och skönt att åka och lämna allt ett tag!!

Men mer om det senare.
Idag har jag haft en jätte mysig dag med Nina. Vi har ätit god mat och pratat massor. Sen såg vi på p.s i love you! Så sjukt bra film!
Vi var även och handlade och Nina vart livrädd över att åka pontiac och inte ha något bälte.
Hon sa att det kändes som att åka bilen i Pippi på rymmen. Haha.
Nu sitter vi i soffan längst ner och "kollar" på game of thrones med bananiii och Linus :)
Snart ska jag följa bästis till vagnen!

Micha Hellberg'



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: