2012-05-30
 00:57:35

Tisdag

Idag spenderade jag större delen av dagen i sängen med film och känslostormar efter förhör hit och dit.

När det var tidig kväll kom bananiii upp och sa att vi skulle till calor på quiznight. Så jag gjorde mig iordning snabbt och åkte med trots att bara tanken på att träffa folk och spela glad idag hade kunnat döda mig.
Som tur var så vart det inte många på calor idag utan det var vi i stort sett. Inte bra för calor dock. Men bra för mig ;)

Efter ett tag kom ångesten ikapp mig men jag lyckades trycka tillbaka den ganska bra tills vi kom hem. Var helt tyst i bilen eftersom jag inte ville gråta inför killarna.
Sprang rakt upp till rummet när jag kom innanför dörren och tårarna rann i floder.
Gick ner och duschade för att lugna mig och satte mig sedan i soffan med bananiii, Linus och scotty som vi lyckades få med oss från calor.
Nu sitter vi och tittar på youtube klipp.

Jag känner fortfarande av ångest och har tårar som bränner men allt är lättare och jag mår bättre i killarnas sällskap.
Fina vänner är dom!

Micha Hellberg'



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: