2012-11-01
 17:52:37

Inlåst

Som rubriken redan avslöjar så blev jag inlåst av mina sambosar idag. Antagligen trodde dom att jag inte var hemma. Och eftersom att man måste låsa upp dörren ned nyckel ifrån insidan och min nyckel är hos en annan människa så kunde jag inte komma ut.
Det mest komiska var att jag skulle ut för att åka och hämta min nyckel.
Hade det inte regnat ute så hade jag klättrat genom fönstret.

Nu så sitter jag och väntar på att en vänlig själ kommer hit och lämnar nyckeln till mig och sen ska jag in till stan för att möta fina Wawawiiiwaa. Vi har ju inte setts sen i lördags. Riktigt illa. Hoppas att Janne hör av sig snart och säger att han är här så att jag kan åka. Är väldigt uttråkad just nu. Har sminkat mig och bytt kläder tre gånger redan. Lagat mat och allt sånt.
Nu vill jag in till stan och äta morotskaka!

Micha Hellberg'



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: