2012-09-27
 05:25:17

Göteborg

Nu har jag snart varit hemma i en månad. Det har gått fort och det har hänt mycket.
Jag kollapsade på krogen två dagar efter ankomst hemma och det slutade med att ambulansen kom.
Men som tur var så såg Scott till att jag inte behövde åka med dom. Istället fixade han så att bästaste sambo kom och hämtade mig och sen fick Scott och en annan sambo bära in mig hemma innan jag spydde ner hela Scott. Vilket han dessutom lät mig göra. Hur fin som helst är han.
Dessutom städade han upp hela kaoset så att jag slapp se det.
Efter det så har jag hunnit med att tatuera mig, äntligen!
Och sen har jag även gjort om mitt hål i näsan även det känns som ett äntligen.

Jag har lärt känna en störtskön brud vid namn Alexandra och umgås med henne nästan varje dag.
Det är som jag gånger två ungefär. Hur underbart är inte det?

Så sen jag kom hem har jag festat, sovit, shoppat och sökt jobb och utbildning.
Nu får vi se vilken väg livet vill gå.
Jag strävar nu efter att leva lycklig. Det är mitt mål och jag är på god väg.

Dom som väljer bort mig på vägen och som valt bort mig. Jag säger bara en sak. Er förlust. Inte min. ;)

Sen även ett stort grattis i efterskott till mina fina små Jesper och Jenny!

Micha Hellberg'



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: